پاورپوینت (اسلاید) متره و برآورد

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان متره و برآورد ، در 21 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین
بخشی از متن:
پیمان چیست و شامل چه مواردی می شود؟
مجموعه ای از اسناد و مدارک است که در طول اجرای مراحل مختلف کار از آنها استفاده می شود. این مدارک معمولا شامل اصل قرارداد، نقشه ها و مشخصات فنی می باشد.
کارفرما کیست؟
شخصیت حقیقی یا حقوقی امضا کننده یک طرف قرارداد که اجرای عملیات موضوع پیمان را براساس اسناد و مدارک معینی به پیمانکار واگذار می نماید. البته نمایندگان و جانشینان قانونی کارفرما در حکم کارفرما هستند.
پیمانکار کیست؟
شخصیت حقیقی یا حقوقی امضا کننده طرف دیگر قرارداد که اجرای عملیات موضوع پیمان را بر اساس اسناد و مدارک معین بر عهده می گیرد.البته نمایندگان و جانشین های قانونی پیمانکار در حکم پیمانکارهستند.
مشاور کیست؟
شخصیت حقیقی یا حقوقی که از طرف کارفرما برای انجام مطالعات اولیه ، تهیه نقشه های اجرایی و نظارت بر حسن انجام کار انتخاب می کردد.
دستگاه نظارت را تعریف نمایید.
عبارتست از یک شخص حقیقی یا حقوقی که از طرف کارفرما با توجه به اختیارات تعیین شده در اسناد و مدارک پیمان به منظور کسب اطمینان از حسن اجرای کارها انتخاب شده و به پیمانکار معرفی میگردد.
ناظر مقیم کیست؟
ناظر مقیم شخصی است که از طرف کارفرما یا از سمت مهندس مشاور به عنوان نماینده ای برای نظارت مستقیم براجرای عملیات کارگاه تعیین گشته و کتبا به پیمانکار معرفی میگردد و در طول اجرای عملیات در کارگاه مقیم خواهد بود.

فهرست بخشی از مطالب:
پیمان چیست
کارفرما
پیمانکار
مشاور
دستگاه نظارت
ناظر
دفترچه های فهرست بها
خدمات مشاور
طراحی سازه
و...
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 12266 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:3,226 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل